نوشته شده توسط : استاد سلام

اینکه قادر باشید به زبان محلی یک کشوری هنگام مسافرت حرف بزنید ، خیلی خوب است .میتوانید به یکی از 65 کشوری که انگلیسی زبان رسمی آنها است سفر کنید.اینطوری دیگر نیازی نیست برای یادگیری زبان محلی یک کشور استرس داشته باشید. شما می توانید در اینجا با بهترین اساتید ما برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی  آشنا شوید.

15 کشوری که انگلیسی زبان رسمیشان است

15 کشوری که انگلیسی زبان رسمی آنها می باشد

شمال آمریکا

کانادا

به جز ایالت کبک، انگلیسی در همه جای کانادا صحبت میشود .

آمریکا

از نیواورلئان تا نوشلویل، پنسیلوانیا به پیتسبورگ، ایالات متحده آمریکا مکان های بسیار شگفت انگیزی دارد که شما می توانید آنها را کشف کنید و انگلیسی بودن مطمئنا یک حسن است. مردم محلی ممکن است همیشه شما را درک نکنند، اما آنها لهجه شما را دوست دارند.

کارائیب

کشور جزیره ای بارابودس

این جزیره کارائیب جز کشورهای مشترک المنافع بریتانیا بود و مردمانی که با یک فنجان چای در حال گوی بازی هستند .بانگاه کردن به خانه ها مستعمره می توانید تاثیر بریتانیا را در این کشور ببینید.

جزایر ویرجین بریتانیا

ازرشته جزایر کارائیب است.که زبان اصلی آنها انگلیسی است

جامائیکا

اگر شما عاشق موزیکو برنج و مذهب راستافرین، پس بهترین جا برایتان جامائیکا است .شما می توانید تاثیر بریتانیا را در معماری ساحل ها وحمام آفتاب گرفتن ببینید .

بلیز

اگر میخواهید کوله بارتان را ببندید و به آمریکای مرکزی بروید ولی زبان اسپانیایی نمی دانید ، بلیز بهترین گزینه است برای شما . درست در سواحل شرقی ، برای کسانیکه دنبال ماجراجویی هستند،میخواهند از تپه ها به داخل دریا بپرند ،و بین غارها شنا کنند . زبان انگلیسی در اینجا بسیار صحبت میشود ولی با صدای تو  دماغی کارائیبی

سنت کیتس ونویس

میمون ها، آتش فشان ها ، گیاهان قندی قدیمی سنت کیتس را به یک جای عجیب و غریب برای سفر تبدیل کرده .آن درست بین کارائیب و اقیانوس اطلس قرار دارد و همانطور که شاید حدس زده باشید همه انگلیسی صحبت می کنند.

استرالیا

فیجی

که از 300 جزیره در جنوب اقیانوس آرام تشکیل شده ، فیجی بهشت به تمام معناست و برای کسانی که سفرهای ساحلی می کنند عالی است.برخلاف چشم انداز بریتانیایی که در آبها چشمک میزند ، مرجان ها و درختان نخل مناسب برای وصل کردن ننو و تکان خوردن

استرالیا

شاید در آن طرف جهان باشد ولی استرالیای آفتابی همان زبان انگلیسی را صحبت میکنند ، پس برایتان سخت نیست که در سیدنی وملبورن تفریح کنید .

نیوزلند

شاید نیوزلند میلیون ها مایل از ما دور باشد ولی اینکه زبان اصلی آن کشور زبان انگلیسی است ما را به هم نزدیک می کند.کیوی ها در اینکشور لهجه یشان کمی متفاوت استکافی از آن ها بخواهی دکه بگویندخودکار یا چیپس تامتوجه لهجه یشان بشوید ولی با مهارت زبانی خودتان خیلی راحت می توانید در آنجا سفر کنید وبگردید.

آفریقا

جنوب آفریقا

جنوب آفریقا به زبان های مختلفی حرف می زنند ،ولی خوشبختانه زبان انگلیسی هم یکی از آنهاست.خیلی راحت با ساکنین آنجا حرف بزنید و به سافاری بروید یا کون نوردی کنید .

سیشل

شاید برای تعطیلات بین دو ترم سیشل به ذهنتان نرسد ، ولی این کشور فرصت های ویژه ای را دارد .این واقعیت که زبان انگلیسی ، زبان رسمی آن کشور است ، کار را راحت میکند

بوتساوانا

اگر شما عاشق حیوانات باشید ، بوتساوانا و کویرکالاهاری ، آن را به یک محیط دنج برای تعطیلات بین ترم تبدیل کرده.

آسیا

هونگ کنگ

هنگ کنگ یکی از محدود مناطقی در آسیا است که شما برای ارتباطاتتان به مشکل بر نخواهید خورد . مرکز پرجنب وجوش فعالیت های بین المللی و شما بدون هی چمشکلی میتوانید به دیدن معابد بروید وبرای خودتان غذا سفارش بدهید.

اروپا

مالتا

اگر نمی خواهیدخیلی دور بشوید مالتا ازکشورهای همسایه است که اگر شما زبان یونان باستان را بدانید خوش شانس هستید.ویرانه های باستانی ، قلعه ها ومعابد برای تاریخ دوستان

منبع :https://www.pishrolanguage.com/15-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C/





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: